MEDIARESEARCH začala s realizací nového projektu měření televizní sledovanosti

2.12.2011

Společnost MEDIARESEARCH, a. s. zahájila práce na realizaci nového projektu měření televizní sledovanosti sběrem adresní opory zaváděcího výzkumu ve spolupráci s partnerskou společností STEM/MARK. Nové měření, realizované na základě minulý týden podepsané smlouvy s organizací ATO, sice přinese televiznímu trhu oficiální „ostrá“ data až od 1. 1. 2013, nicméně již nyní musí začít přípravné práce, zejména v oblasti statistického profilu projektu, aby byly zajištěny všechny podmínky pro robustnost a nestrannost nového projektu.

Adresní opora zaváděcího výzkumu je důležitou součástí projektu, která svou přesně danou metodikou sběru a následného použití zabezpečuje kvalitu a objektivitu následně dotázaných informací. Především totiž zabraňuje jakémukoli jejich nežádoucímu ovlivnění tím, že zajišťuje skutečně náhodný vzorek dotázaných domácností v rámci výzkumu. Výsledky zaváděcího výzkumu, pro nějž se adresní opora realizuje, musí být ATO prezentovány na konci července 2012. „S ohledem na nečekaně dlouhý rozhodovací proces tendru ATO jsme sice již ve skluzu několika týdnů oproti obvyklému harmonogramu, ale zvládneme jeho realizaci v plnohodnotném požadovaném provedení a kvalitě“ uvádí David Satranský, ředitel sekce elektronických měření MEDIARESEARCH.

Zpět do archivu

Tisková zpráva ke stažení