Fotky z workshopu MEDIARESEARCH

15.11.2013

Dne 6. listopadu 2013 uspořádala společnost MEDIARESEARCH workshop s názvem Jak se pečou koláče sledovanosti v ČR? Zeptejte se pekařů! Mimo metodiky a rozsahu měření sledovanosti pro Asociaci televizních organizací se zaměřoval také na trendy ve sledovanosti televize. Podívejte se na fotky z akce.

 Účasníci workshopu v přednáškovém sále pražského konferenčního centra U Hájků.

Návštěvníci si o přestávce mohli za asistence Veroniky Vilánkové vyzkoušet i novou socio-ekonomickou klasifikaci ABCDE.

 

Jednatelka Asociace televizních organizací Vlasta Roškotová s předsedkyní představenstva MEDIARESEARCH Terezou Šimečkovou.

 

Coffee Break

 

Michal Jordan jako hrdý otec pěti dětí se zhostil prezentace o dětech a médiích.

 

Tomáš Bičík mluvil o mýtech a faktech o měření sledovanosti televize…

 

…a David Satranský pohovořil mimo jiné o novinkách v projektu elektronického měření v letech 2013-2017.