Tiskové zprávy z roku 2019
Sledovanost televize se ve světě měří již 70 let
2.7.2019
Počátky měření televizní sledovanosti můžeme celosvětově vysledovat až do roku 1949, letos je tomu tedy právě 70 let. V České republice oslaví projekt měření televizní sledovanosti ...
Tiskové zprávy z roku 2018
TZ ATO: Volby přitahují diváky k TV obrazovkám
TZ ATO: Volby přitahují diváky k TV obrazovkám
5.1.2018
Loňský rok opět ukázal, že zpravodajství a publicistika se těší v před- a povolebním období zvýšenému zájmu televizních diváků. S blížícími se prezidentskými volbami lze očekávat další ...
Tiskové zprávy z roku 2017
Výstava peoplemetrů v NTM prodloužena do 8. října 2017!
Výstava peoplemetrů v NTM prodloužena do 8. října 2017!
15.9.2017
Výstava k 20. výročí peoplemetrového měření v České republice, která aktuálně probíhá v Národním technickém muzeu, je prodloužena do 8. října 2017! Více informací o výstavě najdete tady.
Ani vysoký počet dig. zařízení neohrožuje postavení televize
Ani vysoký počet dig. zařízení neohrožuje postavení televize
14.8.2017
V českých domácnostech přibývají digitální zařízení, na nichž můžeme sledovat videoobsah. Ani těm se ale v této oblasti nedaří pokořit dominantní postavení televize, kterou dnes stále ...
TZ ATO: Změna v měření televizní sledovanosti
TZ ATO: Změna v měření televizní sledovanosti
1.8.2017
Od 1. září 2017 budou oficiální data sledovanosti televize zahrnovat i odloženou sledovanost měřenou za období třech dnů po odvysílání konkrétního pořadu. Toto rozšíření oficiální ...
Peoplemetr v muzeu? Ode dneška realita!
Peoplemetr v muzeu? Ode dneška realita!
7.6.2017
Výstava k 20. výročí peoplemetrového měření TV sledovanosti v Národním technickém muzeu zahájena Projekt měření televizní sledovanosti v České republice slaví letos 20. výročí. Bylo to ...
Tiskové zprávy z roku 2016
TZ ATO: Už každá 7. domácnost má TV s připojením k internetu
TZ ATO: Už každá 7. domácnost má TV s připojením k internetu
29.6.2016
Televizory, které nabízejí připojení k internetu, jsou výrazným trendem posledních měsíců. Jejich rozšířenost v populaci postupně stoupá – dnes už má alespoň jednu televizi s připojením ...
TZ České peoplemetry jsou součástí sbírek Národního technického muzea v Praze
TZ České peoplemetry jsou součástí sbírek Národního technického muzea v Praze
1.6.2016
Každoročně začátkem června si Asociace televizních organizací a výzkumná agentura Nielsen Admosphere připomínají zahájení prvního peoplemetrového měření v České republice. Stalo se ...
TZ ATO: Už 4/5 českých domácností vlastní plochou televizi
TZ ATO: Už 4/5 českých domácností vlastní plochou televizi
4.4.2016
Počet domácností s plochými televizemi v posledních letech stabilně roste a čím dál rozšířenější jsou také stanice v HD kvalitě, které v současnosti přijímá téměř polovina českých ...
TZ ATO: Odložená sledovanost součástí oficiální TV měny
TZ ATO: Odložená sledovanost součástí oficiální TV měny
14.1.2016
Od 1. února 2016 bude odložená televizní sledovanost „nultého“ dne součástí oficiální televizní měny zajišťované společností Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací ...
Tiskové zprávy z roku 2015
Tomáš Hanzák v Miniduelu Prima TV
Tomáš Hanzák v Miniduelu Prima TV
13.10.2015
Ve středu 7. října se náš hlavní analytik Tomáš Hanzák stal hostem pořadu Miniduel na Prima TV. Hovořil o českém peoplemetrovém projektu. Na celý rozhovor se podívejte tady, začíná v ...
TZ ATO: Vybavenost domácností moderními technologiemi roste
TZ ATO: Vybavenost domácností moderními technologiemi roste
30.9.2015
České domácnosti lze dnes označit za technologicky dobře vybavené, alespoň co se týče „moderních obrazovek“, jakými jsou například notebook nebo smartphone. Ty má doma už více než ...
TZ České peoplemetry měří sledovanost televize už 18 let
TZ České peoplemetry měří sledovanost televize už 18 let
24.6.2015
České peoplemetry dosáhly dospělosti. Od založení Asociace televizních organizací (ATO) a zahájení prvního peoplemetrového projektu už uplynulo 18 let. O tom, jak se začala psát ...
Tomáš Hanzák na ČT24: Věk televizního diváka
Tomáš Hanzák na ČT24: Věk televizního diváka
2.2.2015
V neděli 1. února se hlavní analytik MEDIARESEARCH Tomáš Hanzák stal hostem pořadu Newsroom ČT24. Hovořil zejména o aktuálních trendech ve sledovanosti televize. Na rozhovor se můžete ...
TOP 50 nejsledovanějších titulů za 15+ za 2014
TOP 50 nejsledovanějších titulů za 15+ za 2014
14.1.2015
Souhrnná data sledovanosti za uplynulý rok publikovala Asociace televizních organizací na svých webových stránkách. Na žebříček nejsledovanějších titulů roku 2014 se můžete podívat ...
Tiskové zprávy z roku 2014
TZ Plochý televizor je v českých domácnostech již standardem
TZ Plochý televizor je v českých domácnostech již standardem
10.12.2014
Televizor s plochou obrazovkou již v ČR vlastní většina domácností i z nižších socio-ekonomických skupin. Ty stále zaostávají ve vlastnictví např. notebooků či digitálních fotoaparátů. ...
TZ Jaké změny přinesla digitalizace pozemního televizního vysílání
TZ Jaké změny přinesla digitalizace pozemního televizního vysílání
24.9.2014
Co zásadního se dělo v průběhu procesu přechodu na pozemní digitální vysílání (DVB-T) z pohledu vybavení domácností televizní technikou a způsobu příjmu televizního vysílání v České ...
TZ Už třetina českých televizních domácností přijímá stanice v HD rozlišení
TZ Už třetina českých televizních domácností přijímá stanice v HD rozlišení
25.6.2014
Televizor, který umožňuje sledovat vysílání v rozlišení HD, má již 57 % českých televizních domácností. Faktický příjem stanic v HD rozlišení přitom v současnosti deklaruje třetina z ...
Infografika: Zimní olympijské hry Soči 2014 v médiích
Infografika: Zimní olympijské hry Soči 2014 v médiích
13.6.2014
Infografika z crossmediální studie o tom, jak Češi sledovali olympiádu v Soči.
TZ Peoplemetry měří v Česku sledovanost již 17 let
TZ Peoplemetry měří v Česku sledovanost již 17 let
2.6.2014
Dnes 2. června 2014 slavíme Den peoplemetrů. Je tomu už 17 let od doby, kdy byl v České republice spuštěn první peoplemetrový projekt. Peoplemetry v Česku od té doby ušly kus cesty a ...
Lidé přizpůsobují olympiádě denní program
Lidé přizpůsobují olympiádě denní program
11.5.2014
Článek Aleny Ivánkové, Senior Research manažerky MEDIARESEARCH o unikátní crossmediální studii.
TZ Unikátní studie analyzovala sledovanost olympiády napříč médii
TZ Unikátní studie analyzovala sledovanost olympiády napříč médii
24.4.2014
Letošní zimní olympijské hry v Soči přinesly mimo sportovních zážitků také zajímavá fakta o mediální sledovanosti. Společnost MEDIARESEARCH zrealizovala unikátní crossmediální výzkum, ...
Peoplemetrové měření na ČT Sport
Peoplemetrové měření na ČT Sport
23.4.2014
O měření sledovanosti a nejsledovanějších pořadech v období olympiády mluvila v sobotu 19. dubna v pořadu Čtyřka Sport na stanici ČT Sport vedoucí výzkumu České televize Renata Týmová. ...
ATO: Peoplemetry obstály v kontrole kvality
ATO: Peoplemetry obstály v kontrole kvality
26.2.2014
Diváci s peoplemetry dodržují pravidla obsluhy tohoto měřicího zařízení. Výsledná shoda 95-98 % v základních parametrech tzv. Koincidenční studie, kterou pro Asociaci televizních ...
Top 50 nejsledovanějších titulů pro 15+ za 2013
Top 50 nejsledovanějších titulů pro 15+ za 2013
3.1.2014
Souhrnná data sledovanosti za uplynulý rok publikovala Asociace televizních organizací na svých webových stránkách. Na žebříček nejsledovanějších titulů roku 2013 se můžete podívat ...
Tiskové zprávy z roku 2013
Fotky z workshopu MEDIARESEARCH
Fotky z workshopu MEDIARESEARCH
15.11.2013
Dne 6. listopadu 2013 uspořádala společnost MEDIARESEARCH workshop s názvem Jak se pečou koláče sledovanosti v ČR? Zeptejte se pekařů! Mimo metodiky a rozsahu měření sledovanosti pro ...
Jak se pečou koláče sledovanosti v ČR?
Jak se pečou koláče sledovanosti v ČR?
15.11.2013
Podívejte se na naši novou infografiku o tom, jak se v České republice pečou tzv. koláče sledovanosti.
Více než jeden televizor má v Česku 30 % domácností
Více než jeden televizor má v Česku 30 % domácností
25.10.2013
Téměř třetina českých televizních domácností vlastní více než jeden televizor. Kromě tradičního umístění televize v obývacím pokoji mají Češi tento přístroj i v ložnici dospělých nebo v ...
Peoplemetry.cz na Óčku
Peoplemetry.cz na Óčku
25.9.2013
V úterý 24. září se v pořadu Mixxxér na stanici Óčko objevila zmínka o populárně-naučném webu www.peoplemetry.cz v souvislosti s vyhodnocením výsledků tzv. „souboje ve sledovanosti“, ...
Standa Peoplemetrák na Óčku
Standa Peoplemetrák na Óčku
9.8.2013
Jak vypadá peoplemetr, vysvětlil Standa Peoplemerák i divákům Óčka v pořadu TyTrubko. Na záznam se můžete podívat zde.
Téměř dvě třetiny domácností naladí 10 až 25 televizních stanic
25.6.2013
Téměř dvě třetiny domácností v současnosti naladí 10 až 25 televizních stanic a až 19 % jich přijímá 51 a více programů. Uvádí to aktuální výsledky Kontinuálního výzkumu, který se ...
O elektronickém měření sledovanosti na ČT24
O elektronickém měření sledovanosti na ČT24
24.6.2013
V souvislosti s 16. výročím peoplemetrového měření se vedla diskuze v pořadu Ekonomika na ČT24 na téma měření sledovanosti televize a reklamní trh. Na diskuzi se můžete podívat zde. Čas ...
Oslavy 16. výročí peoplemetrů ve VIP zprávách
Oslavy 16. výročí peoplemetrů ve VIP zprávách
24.6.2013
Pražská oslava výročí peoplemetrů neušla ani hvězdnému hledáčku VIP zpráv na Primě Family. Na reportáž se můžete podívat zde. Čas cca 03:15 – 04:45.
Po Praze se rozdávaly koláče k 16. výročí peoplemetrů
Po Praze se rozdávaly koláče k 16. výročí peoplemetrů
21.6.2013
Od zahájení měření sledovanosti televize pomocí peoplemetrů v Česku už uplynulo 16 let. A protože nejznámější výstupy z měření jsou známé jako tzv. koláče sledovanosti, jak jinak si ...
Půjčte výzkumníkovi stavebnici aneb o tom, jak se stavěl nový dětský kanál ČT
Půjčte výzkumníkovi stavebnici aneb o tom, jak se stavěl nový dětský kanál ČT
11.6.2013
Na konferenci SIMAR Insight Summit mluvila Tereza Šimečková z MEDIARESEARCH s Renatou Týmovou z České televize o tom, jak se stavěl nový dětský kanál ČT Déčko. Na prezentaci z ...
O výzkumu životního stylu dětí
O výzkumu životního stylu dětí
11.6.2013
V pořadu Sama doma na ČT mluvila Hana Friedlaenderová z MEDIARESEARCH s Renatou Týmovou z České televize o výzkumu životního stylu dětí a o tom, jak se stavěl nový dětský kanál ČT ...
Oslava výročí peoplemetrového projektu čeká na pěkné počasí
3.6.2013
Jednotné měření sledovanosti televize pro Asociaci televizních organizací pomocí elektronických zařízení – peoplemetrů – funguje v Česku již 16 let. V rámci oslav výročí peoplemetrového ...
Ochutnejte poctivé koláče a oslavte výročí peoplemetrového projektu
28.5.2013
Mediální trh a uživatelé peoplemetrových dat si připomínají výročí peoplemetrového projektu. Druhého června 2013 tomu bude již 16 let, kdy v Česku funguje jednotné měření sledovanosti ...
Infografika: Jak jsou na tom české domácnosti s vybavením televizory?
8.4.2013
Většina českých domácností má doma jeden televizor. Televizi s klasickou skleněnou obrazovkou má stále více než polovina Čechů. Zdroj: ATO-MEDIARESEARCH
O peoplemetrech a novinkách v měření sledovanosti televize ve Studiu 6
7.3.2013
V ranním Studiu 6 na ČT mluvil Tomáš Hanzák z MEDIARESEARCH s Renatou Týmovou z České televize o peoplemetrech a novinkách v měření sledovanosti televize. Podívejte se na reportáž. Čas ...
MEDIARESEARCH odstartoval nový projekt peoplemetrového měření v Česku
MEDIARESEARCH odstartoval nový projekt peoplemetrového měření v Česku
7.1.2013
První leden 2013 vstoupí do historie elektronického měření sledovanosti televizního vysílání v ČR jako den zahájení v pořadí již čtvrtého peoplemetrového projektu. Jeho realizátorem pro ...
Tiskové zprávy z roku 2012
Děti věnují médiím v průměru čtyři hodiny denně
Děti věnují médiím v průměru čtyři hodiny denně
25.10.2012
Podle letošního průzkumu životního stylu dětí tráví české děti konzumací médií v průměru kolem čtyř hodin denně. Nejvíce času děti věnují televiznímu obsahu, naprostá většina z nich ...
Peoplemetry hezky česky aneb videoprůvodce měřením sledovanosti televize
Peoplemetry hezky česky aneb videoprůvodce měřením sledovanosti televize
17.10.2012
16. 10. 2012, Praha – Společnost MEDIARESEARCH, realizátor elektronického měření sledovanosti televize v České republice, spouští nový web www.peoplemetry.cz, který má za cíl být ...
Televizní pořady vybíráme stále častěji přepínáním
Televizní pořady vybíráme stále častěji přepínáním
5.6.2012
„Pořady přepínám a hledám, co mě zaujme,“ tak vybírá český televizní divák, na co se bude zrovna dívat. Podle přehledu pořadů v médiích se o sledovaném programu rozhoduje 60 % ...
Peoplemetrům v Česku je už 15 let
Peoplemetrům v Česku je už 15 let
1.6.2012
Dne 2. června 2012 to bude patnáct let, co poštovní kurýr přivezl českým televizím počítačové diskety s prvními peoplemetrovými daty. Ve světle dnešních technologií je to poněkud ...
Digitalizace urychlila modernizaci televizní techniky v českých domácnostech
Digitalizace urychlila modernizaci televizní techniky v českých domácnostech
13.2.2012
Ruku v ruce s postupnou digitalizací televizního vysílání jde i obnova televizní vybavenosti českých domácností. Podle výsledků Kontinuálního průzkumu, který pro Asociaci televizních ...
Tiskové zprávy z roku 2011
Dětské pokojíčky – prostředí pro mediální rozvoj
Dětské pokojíčky – prostředí pro mediální rozvoj
20.12.2011
V rámci změn ve vztahu rodičů k dětem od autoritativnějšího přístupu směrem k přístupu rovnému dochází k růstu privátní sféry dětí – už devět z deseti dětí má svůj vlastní anebo ...
MEDIARESEARCH začala s realizací nového projektu měření televizní sledovanosti
MEDIARESEARCH začala s realizací nového projektu měření televizní sledovanosti
2.12.2011
Společnost MEDIARESEARCH, a. s. zahájila práce na realizaci nového projektu měření televizní sledovanosti sběrem adresní opory zaváděcího výzkumu ve spolupráci s partnerskou společností ...
Téměř 12 % domácností sleduje televizi ve vysokém rozlišení
Téměř 12 % domácností sleduje televizi ve vysokém rozlišení
2.6.2011
Čeští diváci přicházejí na chuť kvalitnímu vysílání ve vysokém rozlišení. Počet domácností, které přijímají HD kvalitu, se dle výsledků Kontinuálního výzkumu z prvního kvartálu ...
Na analogu je závislých už jen 5,5 % domácností
Na analogu je závislých už jen 5,5 % domácností
30.5.2011
Digitalizace televizních stanic pomalu ale jistě vytlačuje pozemní analogové vysílání z našich domovů. Více než polovina domácností již přijímá pozemní digitální vysílání (DVBT). Rovněž ...
ATO a MEDIARESEARCH mají za sebou 9 let spolupráce
2.5.2011
Již 9 let dodává výzkumná agentura MEDIARESEARCH data o sledovanosti televize v České republice. Češi za tu dobu proseděli před televizí více než 105,6 miliardy hodin a měli možnost ...
Televizní nabídka více uspokojuje diváky
Televizní nabídka více uspokojuje diváky
5.4.2011
Spokojenost Čechů s nabídkou televizních programů výrazně vzrostla. Od televize očekáváme zábavu, zpravodajský a humorný obsah ve stejné míře jako v předchozích letech, s jedinou ...
Tiskové zprávy z roku 2010
ČT2 již na Jesenicku nevysílá analogově
ČT2 již na Jesenicku nevysílá analogově
22.11.2010
30. září došlo k vypnutí analogového vysílání ČT2 v oblasti Jeseníku. Podle Monitoringu přechodu na digitální vysílání pro oblast Jesenicko byla většina domácností na přechod připravena ...
Analogovou tmu na Ústecku osvětluje digitální televizní vysílání
Analogovou tmu na Ústecku osvětluje digitální televizní vysílání
27.10.2010
Po vypnutí analogového pozemního vysílání z hlavních vysílačů na Ústecku má přes 99% televizních domácností zajištěn příjem televizního signálu jiným způsobem. Více než polovina ...
Digitální televizní stanice již díky DVB-T přijímá téměř každý
Digitální televizní stanice již díky DVB-T přijímá téměř každý
18.10.2010
Proces digitalizace zvyšuje dostupnost digitálních televizních stanic téměř na úroveň celoplošných stanic. Stanice vysílané v multiplexech 1 a 2 (ČT4, ČT24, TV Barrandov, Nova Cinema a ...
Po digitalizaci na Českobudějovicku převládá příjem televizního signálu přes DVB-T
Po digitalizaci na Českobudějovicku převládá příjem televizního signálu přes DVB-T
17.8.2010
Červen 2010 na Českobudějovicku byl ve znamení úplného vypínání analogového vysílání televize. Poté, co bylo v září 2009 vypnuto analogové vysílání ČT2 a zapnuty digitální vysílací sítě ...
Podíl domácností se satelitním příjmem vzrostl
Podíl domácností se satelitním příjmem vzrostl
12.8.2010
S probíhající digitalizací v ČR pokračuje růst procenta domácností s příjmem digitálního pozemního vysílání. Satelitní příjem televizního vysílání v českých domácnostech vzrostl a ...
Počet analogových domácností klesá, roste zejména  DVB-T
Počet analogových domácností klesá, roste zejména DVB-T
27.5.2010
Podle poslední vlny Kontinuálního výzkumu (leden-březen 2010) nadále dochází k poklesu počtu domácností využívajících analogového pozemního vysílání televize, a to v souvislosti ...
Rodiče více hlídají čas svých dětí trávený u televize a internetu
Rodiče více hlídají čas svých dětí trávený u televize a internetu
3.5.2010
Podle Výzkumu životního stylu dětí ve věku 4-14 let (LSS Děti), který pro Asociaci televizních organizací provádí Mediaresearch, vzrostl oproti roku 2008 podíl času věnovaného televizi ...
Na Sušicku řeší domácnosti digitalizaci přechodem na DVBT a satelit
Na Sušicku řeší domácnosti digitalizaci přechodem na DVBT a satelit
26.4.2010
Televize je dlouhodobě hlavním informačním zdrojem o přechodu na digitální vysílání. Potvrdila to i březnová vlna Monitoringu přechodu na digitální vysílání na Sušicku, která byla ...
Tiskové zprávy z roku 2009
Jak reagovaly domácnosti na Českobudějovicku a Trutnovsku na změny v televizním vysílání
Jak reagovaly domácnosti na Českobudějovicku a Trutnovsku na změny v televizním vysílání
20.10.2009
V rámci přechodu na digitální terestrické vysílání v ČR proběhly v srpnu a září 2009 další změny na Českobudějovicku (zapnutí digitální vysílací sítě 2 a 3 na vysílači Kleť) a ...
Jen 5,5 % domácností na Plzeňsku je pár týdnů před vypnutím analogu ohrožena ztrátou televizního příjmu
Jen 5,5 % domácností na Plzeňsku je pár týdnů před vypnutím analogu ohrožena ztrátou televizního příjmu
24.9.2009
Několik týdnů před plánovaným úplným vypnutím analogového terestrického vysílání na Plzeňsku agentura Mediaresearch ve spolupráci se společností STEM/MARK pro Asociaci televizních ...
Skoro hodina a půl každý večer patří televizi
16.9.2009
Jak ukazuje elektronické měření sledovanosti televize v ČR, průměrně skoro hodinu a půl svého večerního času (v době od 19:00 do 23:00, kdy je tak zvaný televizní prime time) věnovali ...
Volnému času českých dětí vládnou televize, počítač a zájmové kroužky
Volnému času českých dětí vládnou televize, počítač a zájmové kroužky
11.8.2009
Agentura MEDIARESEARCH realizovala na přelomu června a července netpanel omnibusový výzkum na reprezentativním vzorku dětí ve věku 4—14 let z internetových domácností ČR. Internetové ...
Nabídka programů pro českého televizního diváka se rozšiřuje
3.8.2009
Digitalizace přináší změny ve vybavenosti a nabídce televizních programů.   České domácnosti obměňují své vybavení pro příjem televizního signálu. Projekt elektronického měření ...
Informace o počasí pomáhají posuzovat úspěšnost televizí
Informace o počasí pomáhají posuzovat úspěšnost televizí
29.7.2009
Elektronické měření sledovanosti zahrnuje od roku 2002 i tzv. Meteoindex. Dlouhodobé pozorování toho, jak spolu souvisí počty diváků před televizními obrazovkami s průměrnou teplotou a ...
Diváci se v červnu vrátili zpátky k televizorům
24.7.2009
Více než tři hodiny u televize připadalo v červnu 2009 na jednoho dospělého občana České republiky. Je to nejvíce za poslední tři roky: ve stejném měsíci roku 2008 to bylo podle ...
Praha a Střední Čechy po vypnutí analogového vysílání z vysílače Žižkov
Praha a Střední Čechy po vypnutí analogového vysílání z vysílače Žižkov
2.7.2009
92% Pražanů a Středočechů přijímá po vypnutí pozemního analogového vysílání z vysílače Praha–město (Žižkov) digitální signál televizního vysílání. Pouze 8 % obyvatel těchto regionů bylo ...
Peoplemetry Mediaresearch slaví 7. narozeniny
29.4.2009
Dnes 29. 4. 2009 uplynulo přesně 7 let od spuštění Projektu elektronického měření sledovanosti televize v ČR, který pro Asociaci televizních organizací (ATO) realizuje společnost ...
Jen 3 % pražských domácností jsou ohrožena vypnutím analogového vysílání
Jen 3 % pražských domácností jsou ohrožena vypnutím analogového vysílání
29.4.2009
V souvislosti s plánovaným vypnutím analogového terestrického vysílání z vysílače Praha-město (Žižkov) realizovala agentura Mediaresearch ve spolupráci se společností STEM/MARK pro ...
Polovina českých TV domácností může přijímat digitální televizní vysílání
Polovina českých TV domácností může přijímat digitální televizní vysílání
1.4.2009
Kontinuální výzkum jako jeden z nejrozsáhlejších výzkumů českých domácností již 7 let průběžně mapuje podrobnou strukturu české televizní populace, její chování, televizní vybavenost a ...
Životní styl? Málo sportu, více času na internetu.
Životní styl? Málo sportu, více času na internetu.
10.3.2009
Výzkum životního stylu (LSS) jako exkluzivní kvantitativní výzkum kontinuálně realizovaný pro ATO na panelu TV metrových domácností dlouhodobě sleduje mediální, postojové a spotřební ...
Digitální TV v ČR v dalších čtyřech regionech
Digitální TV v ČR v dalších čtyřech regionech
16.1.2009
V roce 2008 se česká televizní populace poprvé setkala s  vypínáním analogového vysílání ve větším měřítku. Analogové vysílání ČT 2 bylo vypnuto již na Českobudějovicku (konec září), ...