Výročí peoplemetrového projektu

Prezentace k 18. výročí projektu: Proměny televizního světa za 18 let

Peoplemetry

Tyto a více obrázků ke stažení v jedné složce (zip) zde:


Loga

NielsenAdmosphere_Color

               TV_audience


Tato a další loga v různých formátech a velikostech ke stažení v jedné složce (zip) zde:


Lidé

Tereza Šimečková

(Předsedkyně představenstva Nielsen Admosphere)

Médiím a mediálnímu výzkumu se věnuje od roku 1991. Po absolvování studia informatiky na MFF UK spolupracovala v rámci AISA (později AISA media/MEDIAN) na Media Projektu a v dalších letech zde řídila podporu software pro práci s daty z mediálních výzkumů. V letech 1997-1998 zajišťovala podporu prvních programů pro práci s peoplemetrovými daty pro společnost Taylor Nelson AGB Media Facts a později se jako ředitelka společnosti Lerach věnovala vývoji software pro data sledovanosti televize. V roce 2001 stála u zrodu společnosti MEDIARESEARCH, která od roku 2002 realizuje peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací, dnes již pod novým jménem Nielsen Admosphere. Tereze se podařilo rozšířit působení společnosti, v jejímž vedení dodnes stojí, i do dalších oblastí, zejména reklamního monitoringu, výzkumu dalších médií a vývoje software pro práci s mediálními daty pod značkou Adwind Software. Tereza je místopředsedkyní českého sdružení pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR.

Tyto fotografie ke stažení v jedné složce (zip) zde:

 

David Satranský

(Ředitel sekce elektronických měření Nielsen Admosphere)

V oblasti mediálních dat se pohybuje od roku 1997, kdy nastoupil do společnosti Lerach na pozici Client servis Manager. Od roku 2005 pracuje v Nielsen Admosphere, nejdříve jako ředitel sekce internetových měření a od roku 2006 jako ředitel sekce elektronických měření.  David je zodpovědný za realizaci Projektu elektronického měření sledovanosti televize.

Tato fotografie ke stažení v jedné složce (zip) zde:

 

Vlasta Roškotová

(Jednatelka Asociace Televizních Organizací)

Vlasta Roškotová vystudovala zahraniční obchod na VŠE v Praze. Začátkem 90. let pracovala pro vládní organizaci US Peace Corps. Od roku 1995 působí v médiích. Začínala jako zástupce vedoucího úseku strategického plánování v komerční televizi, byla aktivním účastníkem zavádění projektu elektronického měření sledovanosti. Poté zastávala funkci vedoucí mediálního plánování a později ředitelky marketingu v mediální agentuře. Vydávala vnitropodnikový časopis a odtud byl jen krůček k mediální žurnalistice. Působila na pozici vedoucí rubriky médií, editora a zástupce šéfredaktora v odborných časopisech Marketing&Media a Strategie. Jejím posledním zaměstnavatelem byla Kancelář Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, kde odpovídala za zahraniční agendu, spolupráci s Evropskou platformou regulačních orgánů a komunikaci s institucemi Evropské unie.

Tyto fotografie ke stažení v jedné složce (zip) zde: